![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() В миру GrayFace Сообщений: 2 529 Спасибо сказали: 817 раз ![]() |
По-моему, перерисовка почв будет очень полезна - сразу весь облик игры изенится. Я пока ничего не перерисовывал. Вот список def'ов почв:
dirttl.def sandtl.def grastl.def snowtl.def swmptl.def rougtl.def subbtl.def lavatl.def watrtl.def rocktl.def -------------------- ДНК банана на 50% состоит из человека.
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Immortal Сообщений: 447 Спасибо сказали: 782 раза ![]() |
We need a tool or plug-in which can switch from a def to another.
Let's say you have in LOD Watrtl.def (lava water) which represents the water and Watrtl2.def (regular water) which is not used but present. Force with a trigger to switch name between both while in LOD and redraw the game sources in real time. Using same mechanics as DEFka to rename a def, which is not hard. But how to redraw the game reading resources while running it, no idea. Add to this sunset layout, night layout and you can get a full daily cycle, with Heroes being interactive with the time dimension. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 30 September 2025 - 19:49 |
Copyright by Алексей Крючков
![]() Programming by Degtyarev Dmitry |
|