Проект StarGate Atlantis, Звёздные врата: Атлантида |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Проект StarGate Atlantis, Звёздные врата: Атлантида |
19 Dec 2009, 17:28
(Сообщение отредактировал tolich - 17 Nov 2023, 22:41)
Сообщение
#1
|
|
Immortal Сообщений: 447 Спасибо сказали: 782 раза |
Привет всем.
Install package DOWNLOAD Last update (only map), v1.01 Русская версия карты (автор: Wog Master): Скачать! Ролик с игровым процессом (автор: Valery): SGA v2 - только на английском. СКИНШОТЫ УСТАРЕЛИ! Я начал работать над этим проектом 3 месяца назад, дата его выхода ожидается через 2-3 месяца (прим. так и случилось), а весить всё это дело будет 80-100МБ (прим. ~130Mb). Весь проект я делаю в одиночку, графика и 90% карты готовы, теперь осталось всё это заскриптовать. Я также нуждаюсь в некоторой помощи от "знатоков Фотошопа", когда дело коснется специальных эффектов, я напишу о них в конце. Возможно, не все из вас видели этот сериал, но в Европе он имел колоссальный успех, и я решил делать карту по его сюжету. Что будет: 50 новых существ (из WoW и Star Wars игр) Новые и уникальные места (прим. переводчика: я точно не могу утверждать, что именно это имелось ввиду под словом layouts...) Новые артефакты Новые объекты Другие боевые машины--> излечивают товарища по команде, запускают гранаты, мины, взрывчатку, все курсоры были изменены. Другая музыка и звуки существ Я не стал показывать здесь анимации, поскольку это очень замедлило бы форум, но Вы можете посмотреть их на HC. Логотип: Миникарты: Артефакты (бета): Город Атлантида изнутри (бета): Город Атлантида снаружи: Поля битв (монстры в сражениях): Сделаные на данный момент существа: Пульт DHD (псле выбора комбинации символов откроются врата, и вы сможете посетить 1 и 10-ти планет) В игре: 10 древних пергаментов с символами: Различные места в уменьшеном размере: Если кто заинтересован оказать мне помощь, пишите, я скажу вам "спасибо". Спасибо за то, что прочли информацию о моём проекте, удачи вам во всех ваших начинаниях! Как вы понимаете, на данный момент помощь уже не требуется Valery PS. Примечание переводчика: в некоторых местах немного изменил текст, дабы он был понятнее для русских пользователей. Если будут претензии к качеству перевода - пишите, поправлю. FCst1. -------------------- |
|
|
19 Dec 2009, 18:59
Сообщение
#2
|
|
Fattest man Сообщений: 4 658 Спасибо сказали: 2599 раз |
Valery, I can translate all information into Russian so to readers will be more clear. I can edit your post?
-------------------- |
|
|
19 Dec 2009, 19:02
Сообщение
#3
|
|
Immortal Сообщений: 447 Спасибо сказали: 782 раза |
Thank you FCST, please do it.
-------------------- |
|
|
19 Dec 2009, 19:47
Сообщение
#4
|
|
von Kerman Сообщений: 727 Спасибо сказали: 525 раз |
Cool!!! You do really big work in the very short time .
|
|
|
19 Dec 2009, 20:45
Сообщение
#5
|
|
Advanced Member Сообщений: 142 Спасибо сказали: 71 раз |
Wow! Awesome! And all these animations looks pretty good. But how you can be so unreverent with McKey? McKey rocks!!11
|
|
|
19 Dec 2009, 20:50
Сообщение
#6
|
|
Immortal Сообщений: 3 301 Спасибо сказали: 2643 раза |
Amazing!
It's really great! -------------------- Удалено Администрацией. Браузеры жаловались на вредоносное ПО.
Ссылка на оригинальное изображение: http://herоeslibrary.nеt/Site_images/admin.jpg Ссылка на сайт по нажатию баннера: http://herоeslibrary.nеt (ссылки содержат кириллические символы вместо оригинальных) Видишь бяку, - упрости! (с) кто-то из выдающихся математиков) Учи матан & Сходи с ума (с) архидедус |
|
|
19 Dec 2009, 20:51
Сообщение
#7
|
|
Immortal Сообщений: 447 Спасибо сказали: 782 раза |
It is my preferred too, he rocks indeed. On a comic effect he will have random funny dialogs when in battle. I just did not wanted him to be a fighter, but more a funny guy. He will have some magic strong attack anyway.
-------------------- |
|
|
20 Dec 2009, 10:41
Сообщение
#8
|
|
Life... Сообщений: 1 118 Спасибо сказали: 1013 раза |
Valery, as I said earlier, I will help you than I can. In particular with the DEF-file shots, just write in this thread exactly what you need.
And another thing that: Цитата City of Atlantis internal view (beta) You do not like that kind of city that I did? Or have you abandoned the idea? -------------------- Хочешь узнать тайны своего компьютерного почерка?
Я смогу помочь тебе в этой теме |
|
|
20 Dec 2009, 10:43
Сообщение
#9
|
|
Dark Advisor Сообщений: 11 747 Спасибо сказали: 5223 раза |
Great...
-------------------- |
|
|
20 Dec 2009, 11:07
(Сообщение отредактировал Valery - 20 Dec 2009, 11:18)
Сообщение
#10
|
|
Immortal Сообщений: 447 Спасибо сказали: 782 раза |
Astaroth thanks. Is just that I saw you are busy with FCST1 TP mod (you are doing great job with new artefacts and the blue mage btw) and I did not want to bother you. The city screen you sent me is very good.
Now I will comment them one by one: I am sure a better color for connecting ground can be found, maybe translucent? The circle connecting looks a bit unnatural, but it is only my opinion. I was thinking more to a light halo around the tower, the effect you created is like magical one, but the city is a high-tech design. What do you think? I know this is very hard to do mostly because the model I found is not perfect (could not find better) I think the gate should not be transparent, the composition is "naquadah", a high concentration of matter and we can not see through (in the movie). Also the connection with the ground is very difficult to make, maybe change the color for the base? For this I was looking for animated engine fire effects. Do you think such design can be done? The original def is gold dragon dwelling and it has about 20 animated frames but only pixel selected. Original: And then, the animation, only pixel selected: +<>15 animated frames (fire engine in my case) Thank you for support -------------------- |
|
|
20 Dec 2009, 11:17
Сообщение
#11
|
|
Life... Сообщений: 1 118 Спасибо сказали: 1013 раза |
Цитата I am sure a better color for connecting ground can be found, maybe translucent? The circle connecting looks a bit unnatural, but it is only my opinion. Цитата I was thinking more to a light halo around the tower, the effect you created is like magical one, but the city is a high-tech design. What do you think? Цитата I know this is very hard to do mostly because the model I found is not perfect (could not find better) I think the gate should not be transparent, the composition is "naquadah", a high concentration of matter and we can not see through (in the movie). Also the connection with the ground is very difficult to make, maybe change the color for the base? Цитата For this I was looking for animated engine fire effects. Do you think such design can be done? The original def is gold dragon dwelling and it has about 10 animated frames but only pixel selected. I know that a lot of work. I like you pointed out my mistakes, and now I will try to correct them. I will try to do everything much better. I will try in the coming days to lay out revamped version of the city -------------------- Хочешь узнать тайны своего компьютерного почерка?
Я смогу помочь тебе в этой теме |
|
|
20 Dec 2009, 11:20
(Сообщение отредактировал Valery - 20 Dec 2009, 11:25)
Сообщение
#12
|
|
Immortal Сообщений: 447 Спасибо сказали: 782 раза |
Sorry did not mean mistakes, it is just I was looking from another perspective. You know much better than me how to do them. I know that it is much work too, but I think the city bmp is great and asks for very good layout.
The original dendroids dwelling has only one frame. I did not try to add more frames to see what happens, but if it works, then the tower can be animated maybe? This will make easier the use of a light halo around. Only if... Do you want me to send you the bmp sources or you have them all? -------------------- |
|
|
20 Dec 2009, 11:44
Сообщение
#13
|
|
Immortal Сообщений: 447 Спасибо сказали: 782 раза |
Astaroth
I just ran a test and added frames to "one frame" dwellings and it works. That means that every dwelling can have unlimited animation. This may help if need to create a light halo around for TBRMUP_4.def (the tower) or even TBRMUP_0.def (the left object-centaur stables) -------------------- |
|
|
20 Dec 2009, 12:21
Сообщение
#14
|
|
Immortal Сообщений: 3 301 Спасибо сказали: 2643 раза |
"Поля боя:"
Мб Поля битв? или боёв -------------------- Удалено Администрацией. Браузеры жаловались на вредоносное ПО.
Ссылка на оригинальное изображение: http://herоeslibrary.nеt/Site_images/admin.jpg Ссылка на сайт по нажатию баннера: http://herоeslibrary.nеt (ссылки содержат кириллические символы вместо оригинальных) Видишь бяку, - упрости! (с) кто-то из выдающихся математиков) Учи матан & Сходи с ума (с) архидедус |
|
|
20 Dec 2009, 12:29
Сообщение
#15
|
|
Fattest man Сообщений: 4 658 Спасибо сказали: 2599 раз |
Поправил.
-------------------- |
|
|
20 Dec 2009, 12:32
(Сообщение отредактировал Valery - 20 Dec 2009, 12:37)
Сообщение
#16
|
|
Immortal Сообщений: 447 Спасибо сказали: 782 раза |
Thank you FCST1 for translation
Here are my shooters, for missiles frames: I think Dracolich missile is OK with the monster I choose for example. The magog also could be ok. But the others I think they all need different missile animations. Not a big design but just some fire effects. For example, with the titan, only recoloring the missile to red could do the job. I am open to all suggestions -------------------- |
|
|
20 Dec 2009, 12:54
Сообщение
#17
|
|
Immortal Сообщений: 2 878 Спасибо сказали: 1095 раз |
Странно...точно в одиночку??
а кто же тогда меня просил на Round Table сделать "репликатора", да еще на английском языке?...пойду проверю Добавлено ([mergetime]1261302852[/mergetime]): Salamandre - это твой ник там?? |
|
|
20 Dec 2009, 12:59
Сообщение
#18
|
|
Яблочный произвол! Сообщений: 11 080 Спасибо сказали: 3988 раз |
да его
|
|
|
20 Dec 2009, 13:09
Сообщение
#19
|
|
Life... Сообщений: 1 118 Спасибо сказали: 1013 раза |
Valery, I understand you're going to replace the city of elves, right? Please send me all the images for the buildings in the city (preferably all of them were in .bmp files, and were signed).
Animation: I try to animate the building, but it is only after you approve the appearance of the building Missiles: also write to me, what kind of animation you want for each character, I try to do it. You can write to me in this theme or send me a private message -------------------- Хочешь узнать тайны своего компьютерного почерка?
Я смогу помочь тебе в этой теме |
|
|
20 Dec 2009, 15:55
(Сообщение отредактировал Valery - 20 Dec 2009, 15:57)
Сообщение
#20
|
|
Immortal Сообщений: 447 Спасибо сказали: 782 раза |
@Maestro
maybe it is the bad translation but I don't get what you say there. Astaroth I don't know where to click to send PM, so I will just upload them here City sources + addition Maybe you can get something good from all that. All the missiles defs are to make within your taste, regardless the weapon used. (bullets, fire bullets, stones etc) -------------------- |
|
|
Текстовая версия | Сейчас: 17 January 2025 - 16:41 |
Copyright by Алексей Крючков
Programming by Degtyarev Dmitry |